Helpdesk & FAQ

Een vraag over energiebewust ontwerpen?

Bent u architect en heeft u een concrete vraag over energiebewust bouwen of verbouwen, dan kan u beroep doen op onze helpdesk.

 

Stel uw vraag hier rechtstreeks

Hoe stel ik als lid een vraag?

NAV krijgt jaarlijks gemiddeld 3.000 vragen te verwerken. We proberen deze op een redelijke termijn op te lossen. U kunt ons hierin helpen door kort en gestructureerd uw vraag te formuleren. We lossen uw vraag zo snel mogelijk op, ofwel schriftelijk ofwel krijgt u van onze medewerkers een telefoontje. Mocht u na 10 kalenderdagen nog geen antwoord hebben gehad neem dan contact op met ons secretariaat.


Uw NAV-lidnummer: *
Architectenkantoor: *
Voornaam: *
Naam: *
E-mailadres: *
Tel.: *
Onderwerp vraag: *
Opmerking: *
Vraag: *

Nog 1000 tekens over.

* Verplichte velden

Mocht u na 10 kalenderdagen nog geen antwoord hebben ontvangen, neem dan contact op met het secretariaat van NAV, Netwerk Architecten Vlaanderen, op het nummer 02 669 22 80 of via info@nav.be.

Aanspreekpunt?

Aanspreekpunt voor al uw energie-gerelateerde vragen is NAV adviseur Arch. Melanie Vercruysse. Zij wordt bijgestaan door een expertenteam, een stuurgroep en de logistieke diensten van NAV. U kan Melanie bereiken via de algemene NAV-helpdesk of via bovenstaand formulier.


Gelieve er rekening mee te houden dat alleen leden beroep kunnen doen op de helpdesk van NAV.

Arch. Melanie Vercruysse
Adviseur energie en klimaat en coördinator studiedienst
02 212 26 99
helpdesk@nav.be

 

faq

Heeft mijn klant een omgevingsvergunning voor het luik milieu nodig voor de afzonderlijke luchtwarmtepompunits in een appartementsgebouw? | 09-12-2019

Het betreft split systemen waarvan de buitenunits op het dak geplaatst worden.